Reklamacje w ramach gwarancji

  • Produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe, objęte 24 miesięczną gwarancją obowiązującą na terenie Polski. Należy zachować dokument potwierdzający zakup produktu (paragon lub fakturę VAT), gdyż jest on podstawą do zgłoszenia reklamacji w ramach gwarancji.
  • Podstawą przyjęcia reklamacji w ramach gwarancji jest wypełnienie poniższego formularza reklamacyjnego.
  • Poniższy formularz wypełniają wyłącznie klienci firmy CTC Clatronic Sp. z o.o. - pozostali klienci w sprawie reklamacji powinni kontaktować sie bezpośrednio z firmami w których nabyli towar.
  • Po otrzymaniu formularza obsługa sklepu kontaktuje się z Klientem (do pięciu dni roboczych) telefonicznie lub mailowo celem ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Sprzedający zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, na wskazane konto bankowe Kupującego.

Prosimy aby do odsyłanego towaru dołączyć jeden z poniższych formularzy. Znacznie przyspieszy to identyfikację zamówienia a tym samym  proces reklamacji lub odstąpienia od umowy.

Formularze do pobrania

Prosimy uzupełniony formularz wysłać na mail sklepu - Kontakt

Uwaga: Prosimy aby poinformować obsługę sklepu, mailowo lub telefonicznie o nadaniu przesyłki na adres sklepu. Przesyłki nadane „za pobraniem” nie będą odbierane.

Gdzie znajdziesz numer zamówienia

Paragon (czerwona ramka)

Faktura (czerwona ramka)

W wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia (czerwona ramka)


Bądź na bieżąco

Dołącz do nas