Kategorie bloga

Blog - ostatnie wpisy

Zobacz wszystkie wpisy

Parowary, kombiwary i szybkowary

Miłośnicy dobrej kuchni, nietuzinkowych potraw i zdrowego jedzenia docenią możliwości, jakie dają parowary, kombiwary i szybkowary elektryczne. Zazwyczaj mają one kompaktowe rozmiary, dzięki czemu są praktyczne w zastosowaniu. Urządzenia umożliwiają przygotowanie wielu zróżnicowanych posiłków, w tym zarówno warzyw, produktów sypkich, jak i mięs. Na naszej stronie Klienci znajdą modele o różnej funkcjonalności, co daje wiele możliwości wyboru, w zależności od indywidualnych potrzeb każdego kucharza.

W tej kategorii jest 4 produktów

Pokazuje 1 - 4 z 4 elementów
Pokazuje 1 - 4 z 4 elementów

Parowary elektryczne – gratka dla miłośników zdrowego jedzenia

Wybierając parowar elektryczny powinniśmy zwrócić uwagę na kilka kwestii. Pierwszą jest użytkowanie parowaru – jeśli na przykład zależy nam na przyrządzaniu produktów sypkich, takich jak ryż, należy skłonić się do zakupu urządzenia posiadającego naczynie do ryżu. Jeśli w głównej mierze naszym celem jest gotowanie na parze, nasza uwaga powinna skupić się na ilości pojemników, szybkości wytwarzania pary i możliwości dolewania wody w czasie pracy. Urządzenie do gotowania na parze powinno posiadać ponadto wskaźnik poziomu wody i korytko ociekowe do zbierania płynów. Tak zaopatrzony parowar do ryżu z pewnością zadowoli każdego Klienta.

Zdziałaj cuda w kuchni – wielofunkcyjne kombiwary elektryczne

Gotowanie w kombiwarze pozwala na przygotowanie beztłuszczowych, zdrowych potraw o niskim stopniu kaloryczności. Dania z kombiwaru to prawdziwa uczta, a dzięki jego wielofunkcyjności będziemy w stanie upiec zarówno posiłki obiadowe, jak i desery, takie jak ciasta. Obsługa urządzeń jest łatwa i intuicyjna, a kompaktowe rozmiary ułatwiają czyszczenie.

Szybkowary – uniwersalne urządzenia

Gotowanie w szybkowarze powoduje wzrost ciśnienia oraz temperatury wody, co sprawia, że przygotowywane potrawy są ugotowane znacznie szybciej, niż w sposób tradycyjny. W szybkowarze przyrządzić możemy wszystkie rodzaje warzyw strączkowych, ryż, zupę, płatki, a także ziemniaki oraz inne warzywa, nie narażając ich na utratę witamin.